Hoe houdt u uw diploma geldig?

Om uw diploma ook na twee jaar (de geldigheidsduur van een EHBO-diploma) geldig te houden moet u verdeeld over twee jaar alle onderwerpen van de leerstof herhaald hebben. EHBO Santpoort biedt dat aan door het geven van 12 vervolglessen.
In de maanden oktober t/m maart kunt u inschrijven op een van de vele lesavonden.
In IJmuiden geven we op drie maandagavonden de gevorderdenlessen

In Santpoort-N doen we dat op de eerste dinsdag van de maand en drie woensdagavonden.

Na het behalen van je diploma zal de vereniging vragen of je lid wilt worden. De jaarlijkse contributie bedraagt € 60,00.
Daarmee bent u een volwaardig lid geworden van onze vereniging en heeft u de mogelijkheid alle vervolglessen te volgen en dus uw diploma geldig te houden. Dit is inclusief reanimatie.
Daarnaast worden er ook andere cursussen en activiteiten georganiseerd, die een waardevolle aanvulling zijn op het normale cursusprogramma.

Je kunt ook je vaardigheden uitbreiden door mee te lopen met onze posters bij een sportvereniging, het Riddertoernooi bij de Ruïne van Brederode, Avond4Daagse in IJmuiden en natuurlijk het Dorpsfeest Santpoort.

Heb je al een diploma dan kun je ook lid worden.
Stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met je diplomanummer, naam, adres en geboortedatum.